1/6-09

heiiisan

som ni ser så är min blogg annorlunda nu det är tack vare jeean haan är så sööt&snäll ,det var inte jag som sa te han att skriva queen of Kosova men han tyckte att de stämde iförsej det stämmer ju haha ;)
helgen har verkligen varit underbar vädret har varit perfekt i fredas så slutade jag tidigt när jag kom hem bytte jag om direkt för att det blev så varmt blev chokad över hur varmt det blev, sen drog jag ut och bara promenderade så sköönt, sommarkänsla fick man sen mot kvällen så åkte jag med mina kussiner till stan vid bryggan det var fortfarande varmt, dagen därpå när jag vaknade såg jag att det var fint väder gick upp direkt, tog på mej och gick ut med lina till balkongen o solade ahaha blev röd efter 5 min blir aldri brun fan., sen efter ett tag så gick jag ut sväär kändes som om jag hade gått runt hela thn, på kvällen så drog jag lina och mina kussiner till vänersborg te en strand haahhaa, det var raggningdagen uuft sjuukt roligt och på söndag gjorde jag inte så mycket skulle åka och grilla men kunde inte var tvungen att läsa ut en bok te på månda tog mej en evighet tills jag hade läst ut den, men imon så ska jag åka te gbg me tåg ska äntligen köpa löshår! yeey nu ska jag jävlas med lite folk hihi haajt ha de bääst!

här är en bild från förra sommaren miss it!:)


 

,,

Lady Gaga - Eh Eh (Nothing else I can say)

Kommentarer
Postat av: denisa

loqk det märks att du har haft en underbar vecka:d <3

2009-06-01 @ 21:09:47
URL: http://drushidi.blogg.se/
Postat av: jeaano

hahha bästa genti!! jag är inte klar än ;)

2009-06-02 @ 15:07:20
Postat av: adelina

myy babyy! §

2009-06-02 @ 17:08:14
URL: http://aadelinab.blogg.se/
Postat av: camilla

"..queen of Kosova men han tyckte att de stämde iförsej det stämmer ju"



ahhahaha sött genti !

2009-06-06 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0