7/6-09

heej på er alla!

i fredas så tog min kussin Leutrim studenten, önskar dej all lycka i världen Leutrim!
var hos de hela dagen haha frågade honom hur känns de trim? han svara; de känns arbetslös hahahaha dog av skratt han e så sjuk!
men iaf sen i lördags så regnade de på dagen och det blåste väldigt mycket tänkte oooho orka, men mot kvällen så gick jag ut lite o promenerade me mirna alltid lika roligt med den tjejen, idag så har jag inte gjort så mycket vaknade o åkte med mina föräldrar o handla sen dess har jag bara softat idag har det också regnat men det förvånar mej nt sweden fan!
det är nu bara 13 dagar kvar tills vi åker te Kosovo!! hahaha rääknar timmarna också sväär längtar sjukt mycket ni annar inte eller ni invandrare fattar nog men inte ni svenskar tyvärr.. hahaha nu ska jag ut lite o luffa hahah no liife sväär haajt ha de bäst (noot) :*


....
PUSS PUSS HAHAHA!!(K)





Kommentarer
Postat av: denisa

Grattis till han loqk <3

hehhe loqk kommer sakna dig när du åker till ks

2009-06-07 @ 19:29:35
URL: http://drushidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0