12/6-09

Heeej på er!

kom precis från skolavslutningen fick mina betyg 190p e nöjd, bättre än ingenting, kommer iaf in på den linjen ja vill det viktigaste för mej!
i torsdags gjorde jag inte så mycket gick nt te skolan vi skulle kishe på hemlig resa med klassen men det regnade så stanna hemma o sov ist, men lina o agnesa hade skolavslutning de ville att ja skulle fixa&sminka de så ja gjorde de, laddar upp bilder på hur resultatet blev, sen träffa sandra en liten stund, o idag fick jag vakna extra tidigt haha klockan 7 ville skjuta mej sj, men skulle sminka&fixa amra va gör man nt för sina vänner laddar upp bild på henne oxo!, jag hade iaf på mej en blå tub kläning på mej o voffla hela mitt hår hahha afro!!, det var inget väder för skolavslutning idag så min pappa fick köra oss ditt, det regnar fortfarande ,men jag älskar när de regnar sjukt jag vet men får en härlig känsla blir typ lugn utav de hahaha låter som ett handikapp menmen.. nu ska ja in o duscha ha de bra!(K)

8 DAGAR KVAR!

..  ......

Kommentarer
Postat av: amra:)

duu gjorde de skit fin sötnos:)(K)

2009-06-12 @ 14:22:13
Postat av: denisa

loqk vilka sötisar ni är, mashalla syt e kalter te rrujt<3

allså du ska veta hur stolt över jag är över dig<3 du har kämpat som fan och det värmer mitt hjärta som fan loqk<3

te dua älskling, snart åker du till kosovo och då kommer jag sakna dig älskling <3 syns sen när du kommer tillbaka

2009-06-12 @ 15:10:09
URL: http://drushidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

okdÅ :) har du haft en bra dag annars då ? kram LizzY

2009-06-12 @ 17:19:12
URL: http://mer
Postat av: Anonym

/ mercedesbeeenz.blogg.se

2009-06-12 @ 17:19:25
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: agnesa

haha bästa genti hennes mästerverk :)

2009-06-12 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0