3/6-09

heej!!

iidag blev adelina min underbara syster 13 år hehe tonåring , grattiis ishalla i bon edhe 100 vjet tjere me lumturi e gzim! <3, igår åkte jag te gbg med tåg haha det var första gången jag åkte tåg+första gången jag kommer utanför thn själv utan mina föräldrar hahaha men där köpte jag mitt löshår allt blev 500 kr ville göra självmord sväär, sen gick vi te 5:an där köpte jag en lång brun skjorta sjukt fin de va rea på den 100 kr köpte direkt, sen köpte jag en skjorta te min mother med, walla vart man än gick man såg något fint det var tur att jag inte hade mer pengar med mig annars hade tagit slut på allt, men idag gick ja te skolan runt 9 missade so:n´, betygen är satta så orka nt gå, sen vid 12 gick jag hem skulle åka med min mamma te marknad sen skulle jag köpa present te lina med, va i stan typ hela dagen sväär e fett trött när min mamma går in te en affär hon kommer aldrig ut till slut hon köper inte ens något uufft, men jag hitta iaf present te lin köpte en kort stickad tröja (brun) sen köpte jag en matchande halsband till, nu ska jag äta lite candy hmhm kishe lite haha byebye (K)


här en bild på lina, bilder kommer senare på mitt löshår!

,,


Dagens låt; Corey Williams - promise me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis loqk adelina <3 ishalla hon fyller tusen år

2009-06-03 @ 22:06:38
Postat av: Anonym

Grattis loqk adelina <3 ishalla hon fyller tusen år

2009-06-03 @ 22:06:55
Postat av: adelina

så fint namn hon har (aa) thaha! <3

2009-06-06 @ 11:29:34
URL: http://aadelinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0