18/6-09

hello uu!

nu ska ja brta lite vad jag har gjort de här 2 senaste dagarna hehe inget intressant men men,
igår på morgonen åkte jag med mamma o pappa te banken tog ut mina pengar som jag hade sparat o gjorde de te euro de blev 300 euro nt så mkt men de räcker får vi hoppas, sen senare på dagen gick ut en stund me mirna o reshma sen på kvällen kollade jag såklart på dh o efter börja sex and the city!,
o idag gick ja me sandra te stan köpte lite grejer på rean hehe i åhlens alla smycken va typ 70% sjukt billigt köpte nästan hela affären ,senare kom ja hem packade te ks, ska ba va där 1 månad har packat för 1 år ncnc min pappa ville skjuta mej, sen på kvällen drog jag ut o cyklade vi cykla ända te stan snacka om ínget liv.. men de va sköönt hade inte cyklat på så länge e sån som går hellre, nu ska jag äta haajt byebye love ya all, uu wiish :*

2 DAGAR KVAR!

..

Kommentarer
Postat av: Randy

Härligt bild =)

2009-06-18 @ 22:59:37
URL: http://randys.se
Postat av: denisa

aww loqk de märks att du längtar till ks hehhe fast de vet både ja o du att du gör..

älskar dig barbie min <3

2009-06-18 @ 23:42:25
URL: http://drushidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0