13/6-09

Sommarlov! hahha de känns nt som sommarlov me de här vädret men nejse!:S,
e fett trött orkar knappt skriva hehe´, idag på morgonen åkte jag med pappa,mamma och mormor <3 te överby köpte lite grejer te de i ks passa på rea nu ahhaha ja köpte te mej sj en väska, sen när ja kom hem så kom sandra så drog vi te stan köpte 2 foundation och lite smink, sen påväg tebax såg vi 2 små killar spela fotboll,de fråga oss om vi ville spela match mot de ahaahhaha så fuckade som vi e så svara vi ja, sväär så skämmi hon e ,hon kan nt ens ta bollen från en liten skitunge iaf JAG gjorde 2 mål stolt svär, va bara med en liten stund ,pinsamt va rädd att någon skulle se oss springa runt som 2 åsnor, senare mot kvällen så baka jag med ylli hehe så sööt han e ,han har tjatat på mej i 1 vecka nu att baka me honom så gorde de till slut, haajt nu ska jag dra orkar nt skriva mer valla (K)
(kadrijaj står de på byxerna)


 

..


Jag slutade aldrig älska dej,
e din kush je!

Kommentarer
Postat av: denisa

kuku snart åker du loqk, jag räknar dagarna fan kan inte tänka mig att du åker snart, kommer gråta den dagen du åker älskling<3 men så fort du kommer tillbaka ska jag komma till dig.. älskar dig..

oh mother fucking sexiga mjukisar du har, ska ta dina u du mina så ska vi heta rushidi o kadrijaj.

2009-06-13 @ 22:24:34
URL: http://drushidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0