21/5-09

heeej.,

.,är så glad idag vet inte varför, men hela min dag har helt enkelt gått bra och det är inte vanligt för mig det är alltid något som brukar gå fel!, Men iaf min dag började med att jag vaknade såklart sen kom Eleonora till mig som vanligt och vi gick till skolan , men det var ingen vanlig skoldag för mej idag utan jag skulle till slusscafeet skulle på besök där som tur så körde agneta (syv) mig ditt, ville inte åka buss de har höjt bussbiljetterna till 20 kronor från 12 för barn de rånar verkligen ungdomar, tycker att det är så dyrt minns när det kostade 10 kronor och det var också dyrt tyckte jag nu 20 blev verkligen chokad när jag hörde att de hade höjt så mycket och för vuxna så hade de höjt till 27,50 kr, men nu forsätter jag med min dag, när vi var framme så träffade jag min '' cheff '' därborta han var jättetrevligt som tur, minns när jag praktiserade med Maria i deichman sko de anställda där var så falska, de gav så konstiga blickar till en kände mej så obekväm skulle aldrig kunna praktisera där igen eller jobba gud nej, men jag och min kishe cheff därborta kom överens om tiderna när jag skulle börja jobba och sluta blev nöjd!, sen efter så körde vi tillbaka till skolan men när vi var framme så skulle jag åka till stan igen men med skolan, vi skulle kolla på teater men orkade inte följa med inget för mej och spec inte med skolan så jag gick hem och vilade lite sen vid 6 så drog jag ut with my girls vi hade roligt som vanligt!
Gjorde inget spec idag som ni ser men är ändå så trött skulle kunna somna här och nu vid datorn men det ska jag inte göra :P, vet inte varför men är så trött nuförtiden orkar knappt göra något, det beror nog mycket på skolan har så mycket läxor och prov men som tur så har vi ledigt från skolan imorgon och på fredag behöver verkligen vila ut på de dagarna sen efter kommer helgen ju också så skönt, hoppas verkligen inte att det är såhär jobbigt i gymnasiet för annars så kommer jag aldrig att kunna klara av det, men nu orkar jag inte skriva mer hehe bara om jag kunde skriva såhär mycket i skolan men ni får ha en bra kväll och sov gott allihopa! (K)


,,

Dagens låt; Just stand up

Kommentarer
Postat av: Marielle

Har Du och din familj någon stuga ni brukar åka till ibland?

2009-05-22 @ 14:56:25
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Lizzy - The one & only!

med mig är det kanon bra gullunge! har dock tyupvärr lite ont i halsen :P Fortsätt o följ min blogg :D:D<33

2009-05-22 @ 18:11:50
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack för ditt svar! :-)

2009-05-24 @ 01:58:30
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: denisa

hihi lyssna i uppsala kostar en biljett för vuxen 30 och för barn kostar det 15:-, de är råneri ju...

2009-05-24 @ 15:41:00
URL: http://drushidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0