15/5-09

heeiisan heeiisan :)

Idag började dagen med att först gå till tandläkaren, var tvungen att fixa ett hål, aj aj jag får börja sköta mina tänder mer,
sedan fortsatte dagen med att sandra kom till mej då begav vi oss mot ritz hon skulle köpa en bakelse till her mother, sen så drog ja hem efter va fett trött så ja softa vid datorn en liten stund, runt 8 så gick ja till mina kussiner för att leutrim blir 19 år grattis ishalla han blir 1000 år till, iaf idag så ska ja sova över häär så ja sitter nu med min kussin haha she is graazy loove her nuu ska ja dra o äääta pasul hahaha ha de bra o sov gott allihopa! (K)

P.s glöm nt imon eurovisin songcontest kl 21.00 kanal 1 :)


  
..

Dagens låt; Christina Milian - Us Against The World

Kommentarer
Postat av: F

så vacker!

2009-05-17 @ 15:34:37
URL: http://ffadile.blogg.se/
Postat av: Johan =(^.^)=

:D

2009-05-22 @ 17:43:39
URL: http://johanborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0