19/5-09

heej på er!

Först vill jag börja med att gratta Sandra, hon blir 15 idag inshallah hon blir 100 år till älskar dej!<3
Just nu så är jag hemma gick inte till skolan igår eller idag mådde inte bra kändes som om jag skulle svimma när jag vakna så jag la mej igen, somna direkt!
Men imorgon så måste jag ditt för att jag ska göra besök i slusscafeet fick sommarjobb där i 3 veckor, i slutet på sommarlovet det ska bli så skönt längtar sjukt mycket blir en upplevelse + tjännar lite pengar hehe, annars så ska jag inte göra något spec idag bara det vanliga ut o luffa, men har räknat dagarna och snart är det SOMMARLOV underbar känsla men samtidigt lite sorligt går ut 9:an kommer att sakna min klass, så sjukt efter så börjar jag i gymnasiet känner mej så stor men ändå liten,äcklig känsla men gymnasiet kommer också gå fort bara 3 år, åren går som dagar känns det som,blir 16 snart det har gått så fort känns nästan som om jag föddes igår haha ok nu överdrev jag lite men tiden rinner verkligen som vatten!

P.s idag blir det desperat houswife klockan 21.00 på kanal 5, dont forget!


..

Dagens låt; N-Dubz - Ouch








Kommentarer
Postat av: Lizzy - Här finner du allt

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se

www.MercedesBeeenz.blogg.se





Checka in min blogg, jag skriver allt om min vardag till tips om hår, mina funderingar, tankar, drömmar och massa annat Welcome!



// Liiiizzzyyy Its My Name! :)

2009-05-19 @ 13:51:29
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/
Postat av: S.J

Gent sluta lek svensk bre haha sötaste <3

2009-05-19 @ 15:51:10
Postat av: Anonym

haha grattis sandra <3

vallahi loqk du är bäst älskar dig som fan

2009-05-19 @ 17:38:10
Postat av: adelina

MAN KAN NT VARA SNYGGARE ÄN DIG SÖTNOS!:D<333333333

2009-05-19 @ 17:38:15
URL: http://aadelinab.blogg.se/
Postat av: Faton

Fan va het bild! :D

2009-05-19 @ 17:53:48
Postat av: Marina - Maarimba -

Hejhej :) Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar!

2009-05-20 @ 00:55:28
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: Marina - Maarimba -

:) Tack så mycket!

2009-05-20 @ 12:11:43
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

:) :) , allt bra med dig då?

2009-05-20 @ 12:20:49
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0