Eurovision songcontest

Godmorgon!

Jag vaknade precis hehe brukar nt vakna såhär sent men va uppe sent igår kväll kollade på eurovision songcontest jag blev verkligen chokad över att Norge vann.Tycker inte att de borde ha vunnit fattar inte ens hur de vann ?
Men däremot så tyckte jag att Turkey - Hadise - Dum Tek Tek borde ha vunnit, de var verkligen bra.De fanns inte med så många bra låtar i år, men Azerbaijan med aysel & arash ''always on my mind'' var också jättebra tyckte jag dessutom för första gången så var Albanien rätt så bra med Kejsi tola - carry me in your dreams. Vilka tyckte ni borde ha vunnit?

Yeey idag verkar det bli fint väder så får passa på och gå ut och njuta av vädret, känner verkligen nu att sommaren håller på att komma så skönt sommarlov snart igen ingen skola inget plugg ingenting men hoppas att vi åker till mitt hemland (Kosovo) i år saknar de verkligen var inte där förra året för att mina föräldrar var tvugna att jobba så fick vara i Sverige hela lovet. men nu ska jag fixa mej lite och äta hajt ha de bra (K)





Dagens låt; Hadise - Dum Tek Tek

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! :)

2009-05-17 @ 15:45:12
Postat av: Filloreta

Tack snälla :)

2009-05-17 @ 16:01:19
URL: http://loretaa.blogg.se/
Postat av: denisa

hehehe loqk är inte han säxi bara <333

2009-05-18 @ 17:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0