28/5-09

heellu!

min vecka har både varit bra och dålig, först så fick jag reda på att vi skulle åka till Kosovo ville bara upp o dansa, jaag svär kan nt förklara känslan hade ett leende på mitt face hela dagen somna med ett leende oxo haha, sen så har jag färgat en väns hår från blont te svart stor förändring men det blev så snyggt, jag är smaart hade ljusa kläder på mej den dagen ani så klumpig som ja e massa svarta fläckar överallt till slut, hon köpte mitt svarta löshår också blev verkligen fint på henne, sen så har jag varit med my giirls vi åkte te en resturang skulle äta där, ville testa något nytt o äta ,kiishe modig så jag beställer anka oo guud ville spy, men åt ändå lite hade betalat haha men kunde verkligen inte äta upp de, de såg så äckligt ut och det var inte gott heller!, jag har inte gjort något spec mer bara det vanliga varit ute o promenerat, sen så har jag fått reda på att jag fick MVG på idrotten haha blev så glad men jag förtjänna det ,fick reda på också att en av mina närmaste vänner skulle flytta all glädje bara försvann, känns som om alla splitras nu, olika linjer,olika skolor och vissa flyttar vill bara vrida tebax tiden :(:(,.Men nu jag ut lite haajt ha de bra (K)


,,


Dagens låt; Ciara ft Justin Timberlake- Love Sex Magic

Kommentarer
Postat av: denisa

aww zemer du ska till kosovo inte jag, nu blir ja skit ledsen:(. hahah modigt att äta anka det skulle inte jag våga göra <3

för det mvg som du fick, det värmde mitt hjärta som fan loqk <3 den är du värd som fan <33

mashalla va söt agnesa var i håret

2009-05-28 @ 19:19:03
URL: http://drushidi.blogg.se/
Postat av: gnesaaa

haha mitt hår:D puusssspå dej gent(K)

2009-06-12 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0