19-05-11

HEEEYYYSAN ALLA MIINAA FAANS NI MÅSTE VERKLIGEN HAA SAKNAT MEEJ!! hahaha som om eens en enda männniska läser detta förutom min man da (eli). han ee verkligen bääst asså bara hans leende uuft oo hans fasta rööv mannen den mannen dödar mey! hahaha så rolig idag 100 år senare så kom ja på att ja faktis har en blogg oo läste alla mina gamla inlägg haha snacka om vilken fjortis ja va på den tiden hhade nt ett liv då heller HAHA, spo di tybe qka me shkru AHAH ja skriver lite kort om vad som har hänt de senaste 2 åren, jooo ja har förlovat mej oo mitt tredje barn e påväg mittförsta barn heter ramush efter sin farfar min dotter heter ramushe oo min tredje ska hetta elinor efter sin pappa AHAHHA nee skoja lite där dt har nt hänt ett skit i mitt liv förutom att ja har börjatbli gammal oo fof singel as always men cant handle mee ;)!!!, jjuuste jaaa nuu eee ja blooond iigen!! känner mej som enn svensk gunilla men meen OOO SNAAART SÅ BLIR DEET KSSS!!!! yeeeyy soo hhappy så jävla sjuukt man snackar hela ååret om ks sen när tiden e inne så fattar man nt att man ska diittt stackaren eli ska tyvärr ruttna ii sweee tkr bad for her ( not), o idag fyller sandra åår iigen dt känns som om hon fyller år 3 gånger per år ja svär hahaha, fan va mkt ja har skrivit nu hade ja fått detta som uppgift i skolan hade never doone it!!, OO JA HAR GLÖMT OO NÄMNA ATT JAG HAR EN SVENSK KOMPIS! OOOOOMAAAJGAAAD! ja diggar hennee som faan asså hon ee helt siick ii huvudet så körd hon  ee ncncnc ee shkreta. Mina damer och herrar morgon dagens planer blir att ååka te GBG med min hooe and maan hasssiibe oo eliii ska bli rolit ska köpa mitt blonda löshår asså kmr fan se ut som en top modell förutom att ja typ e 1 meter hahah, nuuuu skaaa ja tsm mee min maan uuut and do a secret sssshhhh BBYEBYEEE alla nii minaa faans som avgudar mey puss på tutten mwaaaaah (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0